Retourzending

Je geero heeft wat liefde nodig? Of rijdt hij niet meer zoals het hoort? Wij staan voor je klaar, zowel voor een eenvoudige wintercontrole als voor een reparatie. Je kunt je Geero eenvoudig naar ons opsturen en wij zorgen voor de fiets.

Wat moet ik daarvoor doen?

Neem contact op met ons team via e-mail of telefoon en laat ons jouw zorgen weten. De collega's leggen je dan de verdere procedure uit.

Ik heb mijn verzenddoos niet meer, wat kan ik doen?

Neem dan contact met ons op, wij sturen je gratis het benodigde verpakkingsmateriaal toe.

Waar moet ik op letten bij het retourneren van het artikel?

Het retourneren is gratis als je ons retourlabel gebruikt. Deze vind je hier . Let op het volgende om te voorkomen dat jouw Geero tijdens het transport wordt beschadigd:

  • Pak je Geero in met voldoende verpakkingsmateriaal, een filmpje vind je hier .
  • Eventueel voorspatbord, indien aanwezig, moet worden verwijderd
  • Persoonlijke items zoals lichten of snelheidsmeters verwijderd

Meer informatie over retouren vind je hier .